Tretja generacija družine Istenič prevzema družinski posel

Nazaj

Tretja generacija družine Istenič prevzema družinski posel
Tretja generacija družine Istenič prevzema družinski posel
Tretja generacija družine Istenič prevzema družinski posel
Tretja generacija družine Istenič prevzema družinski posel
Tretja generacija družine Istenič prevzema družinski posel
Tretja generacija družine Istenič prevzema družinski posel

V petek, 29. septembra so v Peninah Istenič obeležili 55 let od ustanovitve družinskega podjetja in hkrati javnosti predstavili tretjo generacijo, saj v posel uradno vstopata brata dvojčka Mark in Nik Istenič. 

Nova generacija Penin Istenič

Na novinarski konferenci, ki je potekala v obliki pogovora med tremi generacijami Isteničevih, so predstavili začetek pridelave penin na Bizeljskem, začeli so s 100 steklenicami penine Barbara, do sedaj pa so napolnili približno 5 milijonov buteljk penin.  Od leta 1968 do leta 1990 so edini zasebni peničarji na področju nekdanje Jugoslavije.

Penin Istenič seveda ne bi bilo brez začetnika, legendarnega Janeza Isteniča, ki je s pridelavo penin po klasični metodi oral ledino med zasebniki v takratnem času. Njegovo vizionarsko vinarsko delo je v eno najbolj prepoznavnih slovenskih blagovnih znamk razvil sin Miha Istenič, ki je poudaril, da so »penine kot lakasti čevlji, nikoli ne gredo povsem iz mode, le nove generacije se jih morajo naučiti ceniti.« Tudi zato, da bi lahko učinkoviteje nagovorili nove ljubitelje penin, sta včeraj štafetno palico iz rok dedka in očeta prevzela brata Mark in Nik Istenič, prvi je inženir agronomije in tik pred magisterijem na hortikulturi, drugi pa tik pred magisterijem na ekonomiji.

Nik, ki bo prevzel marketing, je dejal, da se želijo približati mlajši generaciji, okrepiti prisotnost na socialnih omrežjih, pa tudi povečati izvoz, predstaviti Slovenijo v svetu in poiskati novosti, kot je brezalkoholna penina. Mark je izpostavil povezovanje ponudnikov v regiji na trgu in povezovanje s kulinariko ter delavnicami o vinih.

Predstavitev novih penin

V nadaljevanju so zbranim predstavili penine No. 1 brut,  Cuvee Natura 2020 brut nature in novi Rare 2019 brut nature, ki imajo minimalno količino žvepla oz. sta brez dodanega žvepla.  Mlade kuharske mojstre – chefe pa so povabili, da k vsaki penini pripravijo izbrano jed. Jedi so pripravili izjemni mladi chefi Tomaž Bratovž (restavracija JB), Mojmir Šiftar (restavracija PEN Klub) in Zala Pungeršič, zmagovalka letošnjega Masterchefa.

Isteničevi sicer pridelujejo tudi balzamični kis, v tujino izvozijo  30 % penin, njihove penine pa so pili tako papeži kot rock zvezdniki in ameriški predsedniki.  Miha Istenič je medijem zaupal zgodbo, kako je žena nekdanjega predsednika ZDA Georga Busha Barbara Bush naročila penino Barbara za večerjo s kongresniki.

Sedež

Turistično–informacijski center

Turistično–informacijski center

E-novice