Kolektivna blagovna znamka - Anketa

Nazaj

Na Fakulteti za turizem, Univerze v Mariboru so študentje v sklopu magistrskega študija Turistične destinacije in doživetja, pripravili raziskavo o prepoznavnosti kolektivnih blagovnih znamk v slovenskem prostoru. Kot sistem certificiranja ponudbe po modelu »Izvorno slovensko« imamo oblikovanih 10 kolektivnih blagovnih znamk.  Zaradi želje po nadaljnjem razvoju kolektivnih blagovnih znamk so sestavili anketni vprašalnik, ki je namenjen potrošnikom/kupcem izdelkov, storitev in doživetij vključenih v kolektivne blagovne znamke. 
 

Kolektivna blagovna znamka - Anketa

V destinaciji Čatež&Brežice želimo razviti kolektivno blagovno znamko, zato želimo pomagati študentom do zaključkov o kolektivnih blagovnih znamkah, ki bodo v pomoč tudi naši destinaciji.

Kliknite na anketo, ki vam bo vzela nekaj minut časa.


https://1ka.arnes.si/a/32650

Sedež

Turistično–informacijski center

Turistično–informacijski center

E-novice