Analiza anket razkriva tudi konkretne priložnosti za izboljšave – prisluhnimo glasovom naših gostov!
Destinacija Brežice ostaja priljubljena izbira za sproščujoč oddih. Rezultati najnovejše ankete med obiskovalci kažejo, da se še vedno uvrščamo med najbolj prepoznavne termalne destinacije, ki jih obiskujejo predvsem družine in pari.
Brežice – klasika, ki še vedno prepriča
Naši obiskovalci najpogosteje prihajajo zaradi termalnega oddiha, kar potrjuje dolgoletno tradicijo destinacije. Ob tem pa se je pokazalo, da tudi dnevni gosti predstavljajo pomemben delež – največkrat pridejo samo za en dan, predvsem v bazene.
Potujejo predvsem z lastnim prevozom
Večina gostov uporablja osebni avtomobil, izjema so predvsem upokojenci, ki izkoriščajo brezplačne prevoze po Sloveniji. Javni prevoz sicer obstaja, a o njem gostje pogosto nimajo dovolj informacij.
Zadovoljni – a ne brez pripomb
Čeprav so ocene splošnega zadovoljstva dokaj visoke, so gostje v svojih odgovorih izpostavili kar nekaj pomanjkljivosti – predvsem na področjih informiranja, trajnostnega delovanja, gostinske ponudbe in infrastrukture. A prav tu se skrivajo tudi največje priložnosti za razvoj.
Kaj predlagajo obiskovalci in kako bomo ukrepali?
Boljša obveščenost
Gostje pogosto ne vedo, kaj vse ponuja destinacija. Potrebujemo boljše informacijske točke, več promocije na recepcijah nastanitev in bolj vidno spletno predstavitev. Glede na to smo že uredili nove prostore za Turistično informacijski center, ki je svoja vrata odprl 22.04.2025 in ponudbo širom destinacije.
Trajnost v praksi
Veliko gostov ne pozna zelene usmeritve destinacije. Predlagajo več eko otokov za ločevanje odpadkov, informacijske table z okoljskimi napotki in več dreves/sence ob bazenih.
Dostopnost lokalnih izdelkov
Lokalne izdelke je bilo težko najti, predvsem v Termah Čatež. Tudi lokalni izdelki KBZ (kolektivna blagovna znamka), so vključeni v novem turistično informacijskem centru, kjer lahko obiskovalci kupijo tudi spominke.
Več vsebin za otroke
Gostje si želijo več igral in otroških vsebin, zlasti v času slabega vremena. Notranje igrišče bi bilo dodana vrednost za družinske obiskovalce.
Raznolika gostinska ponudba
Prevladujejo pice, burgerji in testenine. Gostje predlagajo vključitev lokalnih jedi v redno ponudbo zlasti v kompleksu Term Čatež.
Javni prevoz ob dogodkih
Predlagajo možnost organiziranih prevozov na dogodke in bolj vidne informacije o voznih redih na spletni strani, v TIC-u in v hotelih.
Anketiranje bomo ponavljali
Načrtujemo, da bomo anketo zadovoljstva izvajali vsakih nekaj let, in sicer v glavni sezoni ter tudi izven nje, saj lahko le tako ohranjamo stik z dejanskimi potrebami in pričakovanji naših obiskovalcev.
Z obiskovalci se učimo, rastemo in načrtujemo boljšo prihodnost za Brežice kot prijetno, trajnostno in gostom prijazno destinacijo. Veseli smo, da lahko skupaj gradimo turizem, ki spoštuje naravo, domačine in obiskovalce.